2007年11月10日 星期六

Be-In


One night in 揚門
主唱大賽 帥翻

打鼓帥翻
貝斯帥翻
電吉他帥翻
Keyboard帥翻
麥克風帥翻
搖滾帥翻
側臉帥翻
投入帥翻
眼神帥翻
無視帥翻
馬尾帥翻
純真帥翻
走音帥翻
帥翻

第一名的那傢伙大一上竟然跟我們夜唱過
真是悔不當初...

---原來不管做什麼事 跟他媽的合體就對了---

以下是第二、三名唱的歌
Muse --- Time Is Running Out

I think I'm drowning asphyxiated
我想我已經深深地愛上妳了
I wanna break this spell
that you've created
我想要打破妳下的魔咒
you're something beautiful
妳是造物主完美的傑作
a contradiction
真是矛盾
I wanna play the game
I want the friction
我想繼續下去但又很掙扎

you will be the death of me
you will be the death of me
你是我的致命弱點

bury it
埋葬吧
I won't let you bury it
我不會讓妳埋葬它
I won't let you smother it
我不會讓妳湮滅它
I won't let you murder it *
我不會讓妳扼殺它

our time is running out
our time is running out
我們已經沒有時間了
you can't push it underground
你不能把它埋在地底下
you can't stop it screaming out
就算尖叫也無法停止


I wanted freedom
我想要自由
bound and restricted
但我並不自由
I tried to give you up
我試著放棄妳
but I'm addicted
now that you know I'm trapped sense of elation
不過我已經愛妳到無可救藥了
現在妳也知道我陷進去了
you'd never dream of
breaking this fixation
想都別想 讓我不對妳著迷
you will squeeze the life out of me
妳和我的生命已經緊緊連在一起了

our time is running out
our time is running out
我們已經沒有時間了
you can't push it underground
你不能把它埋在地底下
you can't stop it screaming out
就算尖叫也無法停止
how did it come to this?
事情怎麼會到這種地步?
ooooohh****
噢~
you will suck the life out of me
妳已經捲入我的生命中

沒有留言:

張貼留言